lørdag 18. november 2006

Akkurat nå...

... holder jeg på med disse vottene med flettemønster. Første gang jeg strikker slikt mønster, men det går ganske bra.*stolt* Mønsteret fant jeg hos mormor i et gammelt ukeblad fra 80-tallet en gang. Der var mange "lekre" strikkeoppskrifter med svære puffermer, flaggemusermer og angoragarn... hihi!
I tillegg til disse vottene jobber jeg med noen julegaver, men siden det jo skal være hemmelig, kan jeg ikke legge dem ut her. Da blir det ikke så spennende for mottakerne på julekvelden...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så flotte desse vottane vert.
I dag laga eg mitt første produkt med fletter, og jammen var det kjekt. :o)

Anonym sa...

Flotte votter!

Anonym sa...

Åh, det var votter som både er lekre og se gode ut! Gratulerer med ny og fin blogg!

Anonym sa...

Nydelige votter og skjønn farge.

Anonym sa...

Flotte votter i en nydelig farge!