lørdag 22. september 2007

Ny bloggpause

Tiden går så innmari fort at før jeg vet ordet av det, er det en hel måned siden siste oppdatering. Huff... Har jo vært på ferie i 3 uker også,så er vel litt unnskyldt...(?) Har nå produsert litt de siste ukene likevel. Siden høsten ubønnhørlig har presset seg frem, er det mye luer, calorimetryer, sokker og sjal det går i for tiden. Noen av mine produksjoner stakk av før jeg fikk tatt bilde,men skal prøve å komme tilbake med det senere.
Og nå er jeg begynt litt på julegaver. Og siden det er folk innom her som trolig får noe av det, kan jeg ikke vise frem...*hemmelighetsfull...muahahahahaha* Har mange i planer,men som vanlig er jeg sent ute med å komme igang,så det spørs om alle blir ferdige til denne julen...hihi.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mange flotte luer du har laget.
Hvorfor ikke gjøre som meg når du lager julegaver.
Da jeg var ferdig og pakke inn i fjord tok jeg bilde av en julegave jeg hadde og vær gang det er julegave da legger jeg bare ut bilde av pakken.
Den 25 des da røper jeg alt som er i pakkene.

Bente sa...

Smart!Kommer nok til å ta bilder og legge ut etter jul,må jo vise litt av det jeg holder på med... ;)