torsdag 23. august 2007

Dro på hyttetur...

Hei igjen! Har vært borte på en liten "rekreasjonstur", dvs hyttetur helt alene i et par dager. Her er utsikten jeg hadde en av dagene... Flott hva? Dette er ved inngangen til Oldedalen, et stykke utenfor Stryn. Vilt, vakkert og vått...Regnet selvfølgelig konstant hele helga. Typisk? Jah...
Var meningen at jeg skulle kose meg med håndarbeid disse dagene,men lysten forsvant så snart jeg satte bena utav huset hjemme. Merkelig. Noen andre som opplever at strikkelysten er stedsbundet? Jeg er ikke noe særlig til å ta det med meg på verandaen,engang...*flau*
~~~~
Jaja, etter et par dager kom jeg hjem igjen, og da kom finværet. Så når jeg var ute og skulle lufte sengetøy, så fant jeg denne på trappa like utenfor inngangsdøra, holdt faktisk på å tråkke på den:En stakkars liten mus måtte bøte med livet for pusen sine jaktinstinkter...
Se som hun poserer... "Å, så flink jeg har vært! " Sånn ligger hun forøvrig når jeg kommer hjem fra jobb og hun ikke har fått komme inn hele dagen... Dyr er rare... Men så koselige,da.
Nå når jeg har vært hjemme, har jeg iallefall vært litt produktiv. 2 stk calorimetry er blitt til de to siste kveldene. Veldig grei oppskrift, og disse blir gode å ha til høsten og vinteren. (Beklager dårlig bilde med blitz...)
Men i morra reiser vi på ferie, og da skal jeg gjøre et nytt eksperiment med strikking-utenfor-hjemmet... Håper det går litt bedre. Så da blir jeg borte en stund til, hvis noen lurer på om jeg har gått i hi...*smil*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Flink jeger du har :-)
Frida er så heldig å ha katteluke, så hun tar gjerne med jaktbyttet inn :-§ I går hadde visstnok gubben støvsugd opp restene av en fugl før jeg kom hjem. Frida gir bare fra seg spissmus. Alt annet anses som mat, og deles helst ikke, for hun har skjønt at da blir det tatt vekk.