mandag 16. juni 2008

Sjal og Troll til biler

Jeg har strikket sjal til en venninne. Har ikke turd å legge det ut før, siden det var fare for sniktitting. Men nå kan jeg vise frem. Dette er strikket i Kitten, i en herlig petrolfarge som er litt lysere i virkeligheten. Var seige omganger på slutten, det ble kjeedeelig og det gikk seeeint. Men fikk ånden en kveld, og da var det gjort. Litt under 2 nøster gikk på dette.Så når det kjedelige sjalet endelig var ferdig, hva gjør man da? Jo, legger opp til et likedan et... Gudene skal vite at det ikke er logisk! Men til mitt forsvar er nå dette litt mer spennende. pga fargeskift ( Å jada). Også dette i Kitten, men kun brukt av garnlager. *stolt* Litt større enn det forrige, 2 og et halvt nøste gikk med her.Har også rukket å strikke ei lue i finværet. Denne er i noe bomullsgarn jeg hadde liggende. Synes denne karen passet særdeles bra som luemodell! Tror jeg skal bruke han mer. Ser iallefall at han må ha en baggy nisselue til jul. *Fnis*
Ellers har jeg jo nylig skrytt så voldsomt av min nye fantastiske bil. Jada. Det varte i hele 1 mnd etter kjøpsdato før den sa stopp. *ARGH!* Avslitt registerreim med påfølgende skader kommer opp i hele 20 000 kr.... *Koker i hodet mitt* Morsomt, ikke sant? Billig bil,ja. Håper å få litt avslag i kjøpsprisen fra selger,men det er vel kanskje for mye å håpe på. *Grrrr* Så enn så lenge til bilen er ferdig på verksted, må jeg nøye meg med mine undersåtter og denne lille saken som ligger på tunet mitt.












2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei tok meg en tur innom deg jeg... likte de sjalene din... sjal er herlig...

Anonym sa...

Nydelige sjal, her går det jammen unna ja..

Trist med bilen da, håper den snart blir bra..

God bedring med strikkearmen.

Ønsker deg og en kreativ og koselig helg.