onsdag 23. juli 2008

Marius

Jeg har endelig brutt en høy barriere: Å strikke mønster med flere farger. Har vært bortpå det før, men med mindre imponerende resultater. Nå har jeg endelig fått det til, med stor hjelp av mamma (Tuusen takk, mamma, nå er en helt ny strikkeverden åpnet seg!) Så nå har det gått jevnt og trutt gjennom to ermer i Marius str voksen, og er snart ferdig med vrangborden på bolen. Jippi!!



Er sååå stolt av dette mønsteret. Er ikke nevneverdig stramt heller, dette jevner seg ut etter vask og damping, tenker jeg. Seee!! :)) *skryteskryte*


Ja det var dagens skrytedel. Ellers har jeg gått til anskaffelse av stativ til mitt eminente Nikon-kamera. *gliser*Det skal nemlig arrangeres Tall Ship Race her på dette stedet hvor jeg bor i neste uke, og da må man jo sikre seg stødige og fine bilder. Blir jo svæært mye folk, er ventet oppi 50 000 hver dag, og når det normale innbyggertallet er ca 3000, så sier det seg selv at det kommer til å bli litt trangt... Så er kanskje best å stå litt på avstand å nyte skuet.


4 kommentarer:

Anlen sa...

Flott genser! Dette er nok berre starten, ja.... Heretter kan du strikke alle slags lekre saker!

Eg fekk reklameavis i posten i dag, ja. Fekk veldig lyst til å besøke Måløy neste helg, men eg reknar ikkje med at det er så lett å få overnatting;) Det er litt mange som vil til samme plass på samme tid!

Anonym sa...

Gratulerer, genseren ser flott ut så langt.

Er det ikke en herlig følelse å ha brutt barrieren? Det åpner seg en helt ny strikkeverden når man mestrer nye teknikker :-)

Anonym sa...

Forstår godt at du er stolt, det ser jo kjempebra ut! Lykke til med bolen :)

PerJorun sa...

Flotte armer! Og jeg liker fargene. Du har gjort en flott jobb unge dame :-)