torsdag 10. juli 2008

Tunika

Da er den ENDELIG ferdig. Selve tunikaen ble kjempefin, men som fryktet ble den ikke heeelt vellykket med meg inni. :( Men skal prøve å strekke den litt og blokke den etterhvert,så får jeg se om jeg føler meg vel i den. Evnt gi en litt større innsats for å minske meg selv. :) Her er den på hengeren, da er den så fin atte:

Så følger et selvportrett med oss begge. Ikke lett å ta egnede bilder av seg selv. Tror jeg forkasta ca 50 bilder, før jeg fant et som var brukendes. Jaja, som du ser er det litt bulker her og der som jeg ikke helt er komfortabel med... Men sånn er no ståda iallefall.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jo mer å ta i, jo mer å være glad i, eller..? *tviholder* Tunikaen ble kjempefin, og jeg synes du kledde den godt.

Anonym sa...

Den ble kjempefin. Synes også dama inni var flott jeg da, du er nok bare for streng med deg selv.

Anonym sa...

Synes Tunikaen ble kjempefin - både med og uten deg inni, jeg!

Litt bulker er det kanskje, men hva så?! Det var kjempefint med hel-mørke klær inne i den!

shygirl sa...

Heisann! :-)
Her var det mye fint håndarbeid. :)
Likte den tunikaen, den var kjempeflott. Synes du kledde den godt, jeg.
Ha en flott dag :-)

annebritt sa...

Det var et meget bra resultat.
supert!