fredag 26. oktober 2007

Har vært utpå og handlet litt igjen.... Skulle jo liksom prøve å få bort litt av lageret mitt, men det ble litt kjedelig i lengden... Så da måtte jeg jo ha noe å kose meg med! Disse rosa/lilla fargene er jeg blitt veldig glad i , og skal bruke til noe til meg selv. En Odessa er i gang allerede.( dilla jeg, nei??) Og Viking garnet er første gang jeg prøver,men det var et utrolig mykt raggegarn i forhold til alle de andre jeg har vært borti. Så da må jo det bli til sokker til en sart babyfot, ikke sant? Prøver meg for første gang på disse spiralsokkene. Litt merkelig å strikke sokker uten hæl,men gikk jo veldig kjapt. En sokk var ferdig på en times tid. Garnet var iallefall deilig å strikke med,så tror jeg må kjøpe mer og strikke et par til meg selv,også. *smil*Ble også med et nytt mønsterhefte hjem. Var litt forskjellig inni der,får se om det blir prøvd noe av det. Uansett "kjekt å ha" .
Har også blitt en Odessalue til i alpakka, med avtagbar blomst til pynt. Elsker disse luene,men ser at jeg har litt lyst å prøve meg på et nytt mønster nå. Ha bare ikke funnet det rette. Så om du har et godt forslag, gi en lyd,da: :)


0 kommentarer: