torsdag 4. oktober 2007

Oktober

Oktober er min måned.. Både navnedag og fødselsdag i denne deilige høstmåneden. Og i dag har jeg og gubben vært ute og hatt en oppshining, ryddet bort sommermøblene, gravd oss frem til vedstabelen igjen, og ellers ryddet og kostet rundtom utforbi. Deilig!! Er glad i sommeren, og det er litt vemodig at alle de vakre sommerplantene dør ned, men samtidig er høsten en nydelig tid, med mer tid til kos, på en måte. Er ikke så mye som henger over hodet på en som en "burde" har gjort noe med... Det er nå iallefall min mening.



Sånn ellers har jeg snopa litt garn... Har vært flink og brukt endel av lageret mitt den siste tiden,så nå har jeg gitt meg selv lov til å skeie ut. Har nemlig forelsket meg i en oppskrift i denne
boka.

Alpaca skal bli sjal,lue og pulsvarmere til meg selv, og Eskimo skal bli lue til min kjære. Han er veldig glad i sterke farger,ja... *hihi*

0 kommentarer: