fredag 12. oktober 2007

Nytt kamera er kommet i hus. Jeg runder 30 ganske straks,og dette er en lenge etterlengtet gave fra min snille samboer. Så nå er det ut og ta bilder så snart det er litt opphold for å prøve seg frem. Bruksanvisning er for pyser, er det ikke så? *fnis* Fikk faktisk fanget inn en ørn på første forsøk, mot en nydelig bakgrunn. Spennende,ja.
Ellers taler vel dette bildet ganske klart for hva jeg har gjort på i det siste på hobbyfronten. Fikk helt dilla på tøfler,hadde ikke lyst til noe annet. Så da er det jo bare å kjøre på, ikke sant? Har fått slanket garnlageret litt med det samme.
Men nå er jeg gått lei,så da passet det fint med et skifte. Skal strikke dette settet til meg selv. Er fra boken "Strikk-en reise til indre ro" av Kari Hestnes. Har for sikkerhetsskyld begynt på skjerfet, på pinner 2,5, og skal bli 126 cm langt... Var det noen som sa langtidsprosjekt?? Er foreløpig bare kommet til første perleomgang,så har ca 125 cm igjen.. Jaja, høsten og vinteren varer lenge enda.
Så var vi en tur på Europris for et par dager siden, og da kjøpte vi faktisk kattesofa. *kremt*
Bortskjemt,nei? Laaangtifra.....
Men det ser nå ut som hun har godtatt den. Enn så lenge.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig mange flotte tøffler du har strikket.

Anonym sa...

Så mange flotte tøfler du har laget. Noen som skal holde seg varm på beina i vinter :-) Skjønn pus i ny sofa

Torunn Skjærstad Moen sa...

Flotte luer og töfler. all ros til deg med hilsen fra asterix.

Anonym sa...

oj! her var det strikke tøfler for alle pengene hehe