tirsdag 9. januar 2007

Jeg er visst iskaffe...

Fant denne hos Celie og "stjal" den derfra for å prøve... Kan ikke akkurat påstå at iskaffe er det jeg drikker mest, men kanskje min personlighet er som en iskaffe??? Høres relativt kjølig og reservert ut, og det kan jeg vel kanskje virke på noen...?? Jaja, tar det nå ikke så seriøst, bare enkel moro... *smil*




You Are an Iced Coffee








At your best, you are: hyper, modern, and athletic

At your worst, you are: cheap and angsty

You drink coffee when: you're out with friends

Your caffeine addiction level: medium

På håndarbeidsfronten skjer det ikke så mye, strikker fortsatt på vestprosjektet mitt. Det ser ut til å gå bra, holder for øyeblikket på med litt mønster for å bryte den litt kjedelige ensformige fargen. Ikke noe avansert... Har felt for ermehull, og delt forstykke/bakstykke. Skal bli spennende å se hvordan den blir når den blir ferdig. Håper jeg blir fornøyd, iallefall. Hvis det ender med å rekke opp igjen for 'nte gang, tror jeg ikke jeg gidder å begynne på igjen. Da finner jeg heller noe annet å bruke garnet på...*Lei av å rekke opp og begynne på nytt..*



Ellers er jeg ganske så fascinert av hvor mye det regner for tiden. I dag har det høljet ned hele dagen, og er oppi storm i vindkastene. Skikkelig ufyselig, og veldig godt innevær.
Dette er Kråkenes Fyr, en utpost mot Stadhavet, og her har det nok blåst og regna kraftig i dag... Vilt og vakkert, men også godt å se på fra stuevarmen med kaffe i koppen, stearinlys tent og strikketøy i fanget...*Kos*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nyttår!
Bare innom for å snoke. Har tatt med meg kaffetesten fra deg :-D