onsdag 15. august 2007

Mimounasjal ferdig!

Johoo!! *juble* Har fullført mitt første strikkesjal, og er godt fornøyd med resultatet. Her ligger det til blokking på stuegulvet. Er første gangen jeg blokker noe som helst, så er sikkert ikke "skikkelig" gjort, men øvelse gjør vel mester i dette også.
Som tidligere nevnt, er sjalet strikket i Karisma, og måler i skrivende stund 78x117 cm. Hvis jeg ikke er fornøyd med formen når jeg tar ut nålene, er det vel mulig å blokke det en gang til? Selv om jeg tviler på at det kommer til å skje...*riste på hodet*.
Bildet lyver litt, det er bredere i virkeligheten. Har planer om flere sjal,men vil prøve meg på et annet mønster. Har flere forskjellige i kikkerten, men har ikke bestemt meg enda. Blir uansett ikke begynt på et nytt med det samme. Så nå må jeg bloggsurfe litt til jeg bestemmer meg for hva neste prosjekt skal bli...*smil*

0 kommentarer: