søndag 12. august 2007

Skattefunn og ferdige sokker

I går kveld fant jeg en kasse med ting og tang som jeg pakket ned fra jenterommet hjemme hos foreldrene mine for lenge siden. Og der fant jeg bl. a disse:Samlingen min av søte kopper. De har jeg fått eller arvet etter mine besteforeldre, og synes de er kjempesøte. Er litt artig med slike rarieteter, og fikk lyst på flere. Men føles ikke riktig å kjøpe noen, i og med alle de andre er arvet. Så disse skal få stå i skapet mitt og vise seg frem, så kanskje blir de noen flere i fremtiden...
~~~~~
Jeg er endelig blitt ferdig med jaywalkerne jeg begynte på i påska...*kremt* Men nå er de blitt ferdige, og skal i kanskje-gi-bort-puffen. De ble ganske så stilige,fargerike iallefall. Gubben er litt misunnelig fordi han ikke har fått slike, så spørs om ikke det må produseres noen i str 43...
*o gremmelse*Så nå var det jo klart for å begynne på et nytt prosjekt. Når håndarbeidslysten først er tilbake, så kan jeg jo ikke sitte her uvirksom. Derfor har jeg begynt på mitt første hullsjal, det såkalte mimounasjalet. Mønsteret er ikke vanskelig, så dette er grei tv-tittingarbeid, bare jeg husker å få med meg alle kastene...(Har blitt etpar opprekkinger,ja...) Ikke så stort enda, men dette skal bli et skikkelig kosesjal, det skal være stort og deilig. Strikkes i Karisma på pinner nr 7, så blir litt tykt, akkurat slik jeg vil ha det. Nå kan høsten bare komme!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønner gubben din jeg:-D
De sokkene (lov å si sokker vel??;-) er kjempestilige!!

Og koppene! Nydelige, sånne som man plutselig føler seg litt adelig når man drikker av...mmmmm:-)

Anonym sa...

Jeg vil også begynne på nytt sjal! Nå med en gang! Men jeg har liksom lovet meg selv å bli ferdig med Midwest Moonlight-skjerfet først, da...
Godt du er tilbake i blogverdenen igjen! Hadde liksom sett den hagebokforsiden ganske lenge nå ;-)

Anonym sa...

For noen flotte kopper:-) *Misunnelig..* Sokkene ble også kjempefine. Smittet av sokkeviruset du også?

Anonym sa...

Å- jeg glemte helt å si at sjalet ditt er kjempestilig:-)