søndag 5. august 2007

UppSiDeisan!!!!!



Sommeren går fort,gitt! Siste innlegg var ikke våren begynt engang, og nå er høsten like rundt hjørnet... Jaja, sånn kan det gå.

Men kan opplyse om at jeg har nytt sommeren i lange drag( det vi har sett av den...) og ikke strikket eller heklet en maske på flere måneder. Håndarbeidsbasillen ble overtatt av hagebasillen, og har dillet rundt i mitt beskjedne blomsterbed i sommer.
Fikk blomster på syrinene mine for første gang i år, og de ble selvsagt foreviget. Syriner er sommer for meg...
Har heller ikke hatt sommerferie enda, den er fremdeles 2 uker frem i tid. Så har jo noe å se frem til likevel,da.
Men den siste uken har det vært skikkelig høstaktig vær her på Vestlandet, og da våknet strikkelysten fra dvalen sin. Så nå har jeg endelig fullført en jaywalker som har ligget og vansmektet i månedsvis, og er i full gallopp på nr.2. Er også begynt å surfe rundt på Hobbyboden og alle bloggene igjen, så nå er jeg tilbake! Ideene er begynt å boble opp om alt jeg har lyst til å lage, så går trolig en aktiv hobbyhøst i møte. For øyeblikket ligger en god bunt lavendel og tørker på spisebordet, og planen er å dra frem symaskina (!!!!!) og drive litt risikosport. Tenker å stikke innom tøybutikken og se om de har noe som passer til lavendelposer. Så får vi se om symaskina eller jeg blir den som går på hodet ut av vinduet...

0 kommentarer: