onsdag 6. desember 2006

Nisser og sånt

I kveld har jeg hatt et lite hobbyverksted her for meg selv, og resultatet ble disse kule nissene. Fikk et sånt komplett hobbysett fra Panduro av søsteren min til bursdagen, og slik ble de altså seende ut. Det var fort gjort, lagde vel disse på under en time.(Skal sies at jeg klønet litt med symaskina for å få til luene...) Syns de ble vanvittig stilige... *flire*
Er ca 19 cm høye.

Har også fått ferdige de lyseblå vottene, og strikket et pannebånd til, så da ble det et sett. Vottene skal toves er planen, men så langt er jeg ikke kommet enda.
Har jobba litt i heimen i dag, lett frem adventstakene( ja, jeg vet jeg er litt sent ute...) pakket inn et par julegaver, lagt opp en bukse, og pusset vinduer med avispapir.(!!) Fikk et tips om det, og fant ut jeg skulle sjekke det ut. Og vinduene mine har vel aldri vært så rene og blanke før! For de som ikke kjenner til dette fra før av, dette er fremgangsmåten: Spray på blå Jif Universal på vinduet, og bruk avispapir til å tørke av. Pass på å tørke helt tørt. Her i huset blir det aldri mer kavet med bøtte, vann, salmiakk og nal!! *Hurra!!!*

1 kommentarer:

Anonym sa...

For et nydelig sett du har laget her.