tirsdag 19. desember 2006

Flashing My Stash...

Det skjer lite på håndarbeidsfronten nå like før jul. Det er jo så mye annet som skjer og som skal gjøres! Har funnet frem julepynten min og holder nå på å pynte rundt om i huset. Så tenkte å vise litt av det som jeg er glad i... *Smil*



Dette søte nisseparet strikket min søster til meg for noen år siden. De er så skjønne der de sitter i entreen og ønsker alle gjester velkommen inn. Nissemor strikker jo, selvsagt selv om det er vanskelig å se på bildet her...








Og disse snømennene laget min mormor til meg ett år. De er strikket i et fluffy garn med isoporkuler inni. De har massevis av personlighet og er skikkelig fine synes jeg. De har fått hedersplassen på spisebordet sammen med lysfatet mitt...









Må skryte litt av det jeg har laget selv også...*Hihi* Disse har jeg laget mange av og gitt bort. Mamma bestilte de til kjøkkenvinduet sitt, og det er jo hyggelig. Er godt fornøyd med disse, de er enkle og fine. Ikke så vanskelige å lage heller, men ganske tidkrevende...




1 kommentarer:

Anonym sa...

Her var det mye fin julepynt. Nå er det vel bare juletreet som mangler så blir det jul.
Ønsker deg og familien en fredelig jul
Hilsen mettepia