torsdag 7. desember 2006

Svibler...


... er juleblomsten over alle for meg. I dag har jeg kjøpt 3 stk, tror det er 2 hvite og en blå. Satte igang og lagde en liten oppsats i en tom kakeboks kledd med aluminiumsfolie. Var akkurat passe stor til formålet. Flaks at jeg har en kakemons i hus...*hihi*
Måtte ut i kveldsmørket med lommelykt og jakte på grønn og fin mose. Heldig at vi ikke har noen naboer som kan se rundt huset vårt, ellers hadde de vel sikkert begynt å lure...Hjertene er perler trædd på blomstrstreng og formet. Styra litt med dem før jeg ble noenlunde fornøyd. Et silkebånd rundt med sløyfe, og vips ble den ganske fin, synes jeg...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja svibler kjøper jeg hvert år, Hyasinter. De dufter jo så nydelig. Ellers kjøper jeg også Amaryllis og Hortensia.
Julestjerna er jeg gått lei av!
Så fint du hadde gjort det!