mandag 4. desember 2006

Shopping...

Da er jeg tilbake etter et lite fravær pga ymse sykdom... Alltid like morsomt når det ene avløser det andre. Men nå er jeg (forhåpentligvis) tilbake i håndarbeids- og bloggemodus...*smil*



Har rukket å stikke til Bergen en tur, og det ble mindre shoppet enn antatt. Hadde ikke noe spesielt jeg så etter, så kikket litt på måfå. Men litt ble nå med hjem, 11 nøster Karisma og 4 nøster Alaska. Karismaen har jeg planer om å strikke meg en vest av, men har ikke funnet noen mønster som frister skikkelig. Kanskje jeg blir nødt til å improvisere litt, lage mitt eget mønster?? Den som venter får se...
Ellers var jeg selvsagt innom Panduro, og kjøpte litt stoff som jeg skal trekke en puff med etterhvert... Var også innom Nordbye, for de som vet hvor det er, og der var myyyye spennende! Men hadde så liten tid, skulle nå båten, så fikk bare pløyd igjennom butikken. Men der skal jeg inn neste gang jeg er i byen, og da skal jeg sørge for å ha goood tid... *nikke*




Jeg har vært og shoppet litt idag også, og kom hjem med disse to oppskriftsheftene. I heftet fra Dalegarn var det masse fine oppskrfiter på sjal, skjerf, luer osv... Mye inspirasjon, bare skapplassen som begrenser...*hehe*
Tror det må bli noen smågaver fra dette heftet.

Mye lekkert i det andre heftet også, men har ingen faste planer enda. Men det er jo alltid kjekt å ha litt mønster å velge mellom når lysten tar overhånd...







Og så var jeg innom Lidl, og der hadde de dette flotte hobbysettet for 50 kr.(!!!) Synes det var grisebillig, så kunne jo ikke gå ifra det. Kjøpte et lignende for en stund siden for 129 kr, så det er jo endel forskjell! Her skal det lages merkelapper, julekort, litt pynt, og hvem vet hva annet...
Gøy med shopping når en kommer over slike ting!







...Og her er mitt pågående prosjekt... Et nytt sett votter med flettemønster. Er så enkelt å greit å strikke, går nesten av seg selv. Men klør i fingrene etter å begynne på noe nytt nå, så håper å komme igang snart. ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Synes du har vært flink til å holde deg i skinnet på handleturen til Bergen, jeg. Tror nok fort jeg hadde tatt litt mer av... Godt du er back in business og frisk og rask. På min kant er det litt kjedelig å blogge om dagen, for det går stort sett i julepresanger, og de kan jeg ikke legge ut bilder av. I alle fall ikke før etter den 24.