fredag 16. mars 2007

Innevær...

I dag er det et utrolig drittvær her. Blåser opp i storm, regner og er skikkelig surt. Var ut en liten tur tidligere i dag, løp mellom dråpene til og fra bilen... Er jo vant til mye vær her, men det får nå være måte på... Men kom meg på trening tross været, så da kan jeg med god samvittighet sitte her med kaffekoppen og kose meg med håndarbeid, blogg og nettsurfing. :)

Et stemningsbilde...

Har produsert litt den siste tiden som jeg fikk tatt bilder av i dag. Et pannebånd i samme garn som de tidligere omtalte sokkene, og et sjal i englemasker haklet med Mohair Lux. Det er så fine sjatteringer i fargene i dette garnet, men var vanskelig å få det skikkelig frem på bildet. Mykt og deilig, og veier nesten ingenting. Dette blir fint å bruke når det våres litt, en liten fargeklatt i halsen...

Ellers fikk jeg knipset et så fint bilde av Cleo at jeg måtte bare ta det med. Vanligvis har hun en tendens til å blinke når jeg tar bilder,( kanskje fordi jeg bruker mye blitz?) men nå kikket hun fint inn i kameralinsen... Stakkaren ble sterilisert på onsdag, så hun har vært ganske redusert de siste dagene og ekstremt selskapssyk, men nå begynner hun å bli sitt gamle jeg igjen.
"Hei mor!"


Akkurat nå har jeg ingenting på pinnene, men kommer til å starte opp et par prosjekter i dag. Følg med for oppdateringer!! :)

0 kommentarer: