tirsdag 6. mars 2007

Mammutsalg

I dag har jeg vært på Mammutsalget hos Libris, og disse to kom med hjem til meg. Denne hekleboken har jeg hatt lyst på lenge, så nå slo jeg til og fikk den billig! Kjøpte også min aller første lydbok, det blir spennende å prøve ut. Ikke så lett å lese og strikke samtidig, men nå skal vel det gå som en lek?? Holder også på å prøve ut garnet jeg kjøpte for litt siden. Blir fargerike iallefall! Garnet er ok, men kjenner at det er et bomullsgarn, stor forskjell mot ullgarn som jeg har strikket mest... Men tror dette blir noen veldig kuule sokker, bare jeg kommer i havn med de...


3 kommentarer:

pendlerpiken sa...

lydbøker er fantastisk til håndarbeidet! jeg har litt for lett for å skru på tv-en selv, men skal skjerpe meg nå :)

Anonym sa...

synes det er utrolig greit med lydbøker, da får man gjort to ting på en gang. :)

Anonym sa...

For et nydelig garn! Jeg bare elsker sånn selvmønstrende garn.