tirsdag 20. februar 2007

Klatremuspus, økonomigardiner og nytt prosjekt...

Pusen min tror hun er en klatremus... Eller et ekorn, alt ettersom. I fargene ligner hun vel mest et ekorn. Vi har flere ganger observert henne i trær rundt huset, på desperat jakt etter diverse fugler. Hun får aldri tak i dem, heldigvis, men det er underholdning for oss. Vel å merke helt til den dagen hun ikke klarer å komme seg ned igjen selv, og jeg må ut og klatre i trær for å hente henne.... Men nå er det blitt slik at når jeg går utenfor huset og prøver å finne pusen, ser jeg ikke på bakken som de fleste katteeiere. Jeg ser opp i trærne.... *flirer og rister på hodet* Ellers er vi ganske blakke for tiden. Det er vel ganske normalt på denne tiden av året, når alle de store regningene kommer på en gang, og det er altfor lenge til neste lønning. Så hva gjør en da når en har desperat lyst på nye gardiner, men svært begrensede midler? Jo, man drar på Europris. Der finner man en enkeltgardin på tilbud for 29,99(!)...
...roter frem symaskina som man egentlig ikke er så veldig gode venner med. (Men som kjent, i nøden spiser fanden fluer...) Så klipper og syr man litt i gardinen... ... og Voilà! Nye vårlige kjøkkengardiner! Og pynter litt med lys og liksomkrystaller man har liggende i en skuff... Kreativiteten min blomstrer visst best når jeg er blakk.....
Som tidligere nevnt har jeg vært i beit for nye prosjekter å jobbe med. Nå har jeg funnet ut at jeg skal hekle meg en veske av alt restegarnet mitt. Slik ser den ut foreløpig, lover å legge ut oppdateringer etterhvert, Kan bli spennnende å se hvordan den blir seende ut til slutt! Det var alt for i dag, nå må jeg pelle meg avgårde til jobb!



1 kommentarer:

Anonym sa...

Så kreativ du er.Skal følge spent med videre på veska:-)Den ser ut til å bli kul.