fredag 9. februar 2007

Tilbake

Da er jeg endelig tilbake etter et ganske langt fravær her... Årsaken er at humøret har vært en skikkelig berg og dalbane etter nyttår. For dere som kjenner meg, vet dere jo om det, men til de andre som er innom her og kikker i ny og ne, kan jeg si såpass at jeg sliter litt med en depresjon. Det går bedre etterhvert, men humøret har en tendes til å svinge ganske kraftig. Og når ting føles tungt, er ikke bloggen så veldig høyt prioritert. Men nå er jeg altså tilbake.

Jeg har ikke vært helt inaktiv de siste ukene, selv om bloggen har stått stille. Jeg har endelig kastet meg uti og bestått Jaywalkers!! *Megastolt*

Så nå er det blitt ett par til meg selv i lyse lekre vårfarger, og så er jeg ferdig med en babysokk som etterhvert skal bli et par (forhåpentligvis...). Disse skal min svigerinne få når babyen er født. Vet ikke hvilket kjønn det blir, men synes at disse fargene går fint til både gutt og jente.

Ellers har det blitt et skjerf strikket i enkelt rillestrikk, også til meg selv. Det hadde nok blitt mykere strikket sammen med et annet garn, men å rekke opp ca halvannen meter skjerf ble ikke aktuelt, så det får duge. Fine farger iallefall.

Like etter jul var vi på salg på Bohus, på jakt etter ny seksjon til stua. Og nå er den kommet i hus og montert opp. Vi holdt på i 2 dager for å få den opp, men er meeeget godt fornøyde med resultatet. Synes den var skikkelig lekker, i tillegg til at det var godt med skapplass i den. Skapene er ganske dype, så de rommer mye.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Fine sokker. Så liten babysokk!
Liker skjerfet du har strikket - nydelig farge.

Anonym sa...

Jaywalkerne ble kjempefine. Har ikke prøvd meg på dem ennå, men skal nok strikke dem jeg også en dag. Enig med Elite i at skjerfet har flotte farger.
Og velkommern tilbake i bloggverdenen. Har vært innom og titta og lurt på hva som skjer (eller ikke skjer) ;-)

Bente sa...

Takk takk. Er veldig fornøyd med Jaywalker, bruker de i skrivende stund. :) Men tok tid... :)