lørdag 10. februar 2007

Muppets personlighet

You Are Scooter

Brainy and knowledgable, you are the perfect sidekick.
You're always willing to lend a helping hand.
In any big event or party, you're the one who keeps things going.
"15 seconds to showtime!"
The Muppet Personality Test
Fant denne på en blogg ute i den store verden, og synes den var ganske morsom.
Ellers er jeg blitt ferdig med babysokkene i Opal, men har ikke fått tatt bilde av dem enda. Og nå er jeg selvsagt begynt på noe nytt, kan jo ikke ha arbeidsløse strikkepinner liggende!
Denne har jeg akkurat begynt på til meg selv, iallefall til jeg finner ut om jeg får til mønsteret... Tror det skal gå ganske greit, har vært borti flettemønster før, og det ser vanskeligere ut enn det er. Og skulle det bli problemer, så har jeg lånt Cappelens Store Håndarbeidsbok - Teknikker på biblioteket, og der er omtrent alle strikke og hekleteknikker som finnes. Masse interessant iallefall, skal prøve meg på både det ene og det andre...


0 kommentarer: