søndag 11. februar 2007

Pulsvarmere



Pulsvarmerne er ferdige, det gikk fort og greit. Strikket en i går kveld, og er nettopp ferdig med den andre og har festet trådene. De er strikket i et akrylgarn jeg hadde liggende. Litt vanskelig å ta bilde mens jeg har dem på, men det er et par altså... *hihi* Synes garnet var ganske fint, det er en sølvtråd spunnet inni. Skikkelig jentefarge iallefall. Er første gangen jeg er borti akrylgarn, så er ikke kjent med hvordan det oppfører seg etter litt bruk. Blir vel sikkert spennende det...Har igjen litt over ett nøste av dette garnet, så vurderer å strikke en lue eller et pannebånd som matcher...

Så har jeg fått tatt bilde av babysokkene, de er jo så bittesmå! Men jeg har ingen erfaring med hvilke str nyfødte og opptil 3 mnd trenger. Disse er strikket etter mønster til 6,5 cm, så håper de passer. Tror iallefall ikke at de blir for små...








2 kommentarer:

Strikkelaura sa...

Åhr-de var rett og slett nydelige!
Jeg har skikkelig dilla på fletter omdagen :)

Anonym sa...

Nydelige pulsvanter!!! Og så flotte de babysokkene er, sikkert ikke for små til en nyfødt en.
Masse flott på bloggen din :-)