søndag 25. februar 2007

Oppdatering!!!!!!!!

Jeg er visst litt treig med å oppdatere for tiden. Har lyst til å gjøre det oftere, men dagene flyr avgårde, og plutselig er uken omme. Men nå er det iallefall tid for litt oppdatering, og vise frem hva som har skjedd siden sist.
Da klagde jeg over at jeg var blakk, og kjøpte gardiner for 30 kr... Vel, et par dager etterpå var det kommet inn Mor Aase ullgarn på Rema 1000... Og selvsagt måtte jeg jo kjøpe litt mens der fremdeles var noe å ta av! Har nå erfart at uansett hvor blakk en er, er en aldri så blakk at en ikke likevel har råd til litt garn... Nærmere bestemt 24 nøster, 6 av hver farge... Men for 8 kr nøstet er det jo veldig billig...*finner stadig nye unnskyldninger* Jaja, det kan vel skje den beste. (?)

Men bortsett fra den utskeielsen, har jeg vært ganske flink pike. Meldte meg inn i Damms Hobbybokklubb (for det er jo så økonomisk) og fikk velkomstgaven derfra:
Masse rare ting der, men også mye fint. Uansett greit for inspirasjonen sin del... Og samme dag kom det lapp i postkassa om at bøkene jeg hadde bestilt var kommet til biblioteket. Så da måtte jeg ile dit og hente dem... (Sjekk linselusa,da...)Trenger vel ikke si at jeg satt med nesa i disse bøkene resten av kvelden... Men har likevel vært litt uinspirert i det siste, men fikk tatt meg sammen og begynt på lua som gubben har bestilt. Han ville ha lue som matchet vottene han fikk tidligere(se tidl. innlegg). Så dermed måtte jeg til pers og strikke en knall-limegrønn lue i ribbestrikk. Det gikk saaaakte, men ble ferdig i ettermiddag, og mottaker var fornøyd. Så nå har det plutselig løsnet litt, og er begynt på denne oppskriften på pulsvarmere til meg selv. Har i tillegg fått bestilling av en venninne på lue og pulsvarmere, og fått fritt spillerom til å velge oppskrift, så det kommer seg nå...
Ja, det var vel det fra meg i denne omgang, håper å være tilbake om ikke så lenge.

Tudelu!!








2 kommentarer:

Anonym sa...

Så masse flott garn du har kjøpt. Mange flotte farger. Å alle de bøkene da. Kos deg med bøkene og garnet. :

Anonym sa...

Ja nå har du garn helt til neste år!! Fint med et garnlager, og ikke minst med mange flotte håndarbeidsbøker! Lykke til og ha ei fin helg!