søndag 18. februar 2007

Lue

Etter å ha sett denne lua rundt omkring på forskjellige blogger, klarte jeg ikke lenger stå i mot, men måtte lage en selv også. Var rask å lage, bare noen få timer, og ble veldig fin, men passformen var helt feil for mitt hode. Jaja, sånn kan det gå...Så nå må jeg se om den ikke skal få en ny eier...
Men nå har jeg problemer med å finne noe nytt å begynne på. Er lei av luer, votter, skjerf og sokker. Og har ikke funnet noen plagg som roper på meg at jeg skal strikke de... Så hva i all verden skal jeg finne på?? Lurer litt på å prøve meg på en veske, men har jo egentlig litt for mange av de allerede... Gruble, gruble... Det dukker vel opp noe etterhvert. Har sikkert bare godt av en håndarbeidstørke innimellom.

Pusen er blitt friskmeldt også. Det viste seg at hun hadde fått en stygg rift under foten, enten fra en annen katt eller hun har tråkket på noe. Men nå har hun fått medisin, og er like fin igjen.





2 kommentarer:

Embla sa...

Den lua er kjempefin. Den ble veldig stilig i grønn. Synd den ikke passer deg.

Anonym sa...

Lua di ble utrolig mye finere enn min i allefall! Jeg prøvde meg på en grå variant, - men den ble litt snål på en måte... *fnise*
Takk for titten, jeg kommer nok snart igjen!