tirsdag 13. februar 2007

Roooooosa lue...

Da har jeg produsert en matchende lue til pulsvantene. Ble veldig sukkersøtt med denne rosafargen, men liker jo både rosa, sukker og søtt, så da passer den vel godt til meg!
Brukte samme mønsteret til luen som det var på vantene, så det var ikke så veldig stor prestasjon. Men er likevel godt fornøyd med resultatet!
Ellers så har pusen vært borti noe og skadet seg i dag. Hun går ikke på ene bakfoten i det hele tatt, men det er ingen synlige ytre skader. Har snakket med veterinæren, og siden det er 1t å kjøre dit, og de er i området her i morgen tidlig, så rådet han meg til å la henne ta det rolig, så skal jeg kontakte dem igjen i morgen. Håper det bare er en forstuving eller noe, kanskje hun har kommet i klem et sted... Hun har iallefall vondt, jeg får ikke røre den, men den ser likevel ikke ut til å plage henne så lenge hun ligger i ro... Stakkars pusen...







6 kommentarer:

Anonym sa...

jepp jeg komenterer nå her og jeg at lua var fine og jeg mååå lære meg flettemønster ser jeg

Anonym sa...

så flott lua og pulsvarmerne ble! synes alltid det er moro når ting matcher. :) ha en fin dag!

Anonym sa...

Både lue og pulsvarmere ble veldig flotte. Fargen var riktig så pen. Med det garnet du har brukt så kom mønsteret veldig godt fram.

Anonym sa...

Så fin lue du har laget :)

Anonym sa...

Så fin lue du har laget :)

Anonym sa...

Så mye fint du har laget.Likte både luen og pulsvarmerne godt. Stikker innom igjen jeg:-)